Som en del af vores engagement i “CARE” – Customers Are Really Everything, gør vi
hos CasinoLuck.dk alt hvad vi kan for sikre at din anmodede udbetaling bliver afleveret
så hurtigt og effektivt som muligt.
General information om udbetaling:
Meddelelser om at hæve penge skal foretages via Websiden. AG Communications Ltd, (ejerne
af CasinoLuck.dk), vil ikke acceptere forespørgsel om hævning foretaget via telefon
eller elektronisk post. Ansatte hos AG Communications Ltd har ikke tilladelse til at
omgå disse instruktioner.
For at kunne få udbetalt hos CasinoLuck.dk skal du først foretage mindst en indbetaling.*
Bonusser og gevinster kan kun udbetales, når du har gennemført omsætningskravene for hver bonus. For at kontrollere status for omsætningskrav på dine bonusser skal du blot åbne Min konto og kigge på "resterende omsætningskrav". For yderligere information, klik venligst på følgende link:
Bonuspolitik.
Indskud kan hæves inden en spillers omsætningskrav er blevet opfyldt. Men hvis det sker, vil alle bonusser og gevinster vil blive annulleret / fjernet fra spillerens konto. Spillere skal kontakte kundeservice for at hæve deres indskud.
Minimum beløb for alle udbetalingsmetoder, undtagen bankoverførsel, er kr100.
Hævninger (udbetalinger), der overstiger mere end kr23,000,
vil kræve yderligere verifikationsprocedurer; bevis på identitet, alder og bopæl.
AG Communications Ltd forbeholder sig retten til at gennemføre sådanne verifikationsprocedurer
også i tilfælde af lavere udbetalinger.
Af og til kan din fuldmagt, eller anden form for dokumentation, være nødvendig for at behandle din udbetalingsforespørgsel. Derudover kan det ske, at vi beder dig underskrive en blanket, der beskriver dine tidligere indbetalinger til din CasinoLuck.dk konto.
AG Communications Ltd, (ejerne af CasinoLuck.dk), forbeholder sig ret til at forsinke
og/eller stoppe gennemførslen af anmodede udbetalinger indtil endelig godkendelse
for alle udestående indbetalingsoverførsler er modtaget.
Ingen reklamerede eller andre former for bonusser kan udstedes eller tillades når
penge er blevet udbetalt og står på spillerens afventende konto. Det forbliver således
indtil udbetalingen enten er blevet godkendt eller slettet og den afventende kontos
saldo er lig med nul.
Hvordan fungerer udbetalingsprocessen?
Udbetalinger vil blive krediteret en spillers oprindelige betalingsmetode med mindre
andet tilbydes på siden. Hvis du ikke kan modtage din udbetaling via din oprindelige
betalingsmetode, beder vi dig kontakte os.
Kredit-/betalingskort undtagelser:
MasterCard: På grund af MasterCards bestemmelser er det ikke tilladt for os at sætte
penge ind på dit MasterCard. Derfor vil udbetalinger blive returneret via bankoverførsel
eller bankcheck (den metode som er mest belejligt for dig), eller via MoneyBookers,
Click2Pay eller NeTeller, hvis du har brugt disse metoder førhen.
Visa: I enkelte tilfælde har vi ikke tilladelse til at indbetale penge på dit Visa
på grund af reglerne om et begrænset antal Kreditkortsprocessorer. Af denne grund
vil udbetalinger blive betalt via elektronisk bankoverførsel eller Bank Draft.
CasinoLuck.dk er engageret i "CARE" - Customers Are Really Everything. Vi har indført et professionel kunde support team, klar til at hjælpe dig 7 dage om ugen fra kl. 08:00 til 00:00 CET. Tøv ikke med at kontakte CasinoLuck.dk teamet. Klik blot på Kontakt os
Du spiller i ojeblikket med en bonus saldo. Dette er i overensstemmelse med den Bonuspolitik du accepterede, tjek venligst vores Bonus Politik for mere information.